Leva på länge

Vi begav oss ut i Sthlms kvällen runt 19.00. Vid 20.15 satt vi på en mysig tapasrestaurang och drack varsin SOL.

Både jag och kära Å är riktiga ”högförbrännare” så vi satte i oss (hör och häpna) 9 tapas tallrikar tillsammans plus en hel del aioli och vitt bröd. MUMS!

Vi hade en mycket trevlig kväll med många skratt, lagom med alkohol (för mig tre öl) och en studie i hur folk beter sig på krogen (jag hade glömt hur det är på marknaden..)

 Klockan 23.40 satte vi oss i en taxi hem i det slaskiga vädret och strax efter midnatt låg jag och nannade kudden. 8.15 vaknade jag som en mycket glad mamma.

Nu är det bestämt; Det här ska vi göra en gång i kvartalet och jag ser redan fram emot nästa gång.

Mamma i all ära men att komma hemifrån utan man och barn är underbart!

5 thoughts on “Leva på länge

Kommentera

