Glädje

Jag tänker ofta på vilken tur jag har som har så underbara ”mammakompisar”  i det område där vi bor. Vad ensam jag hade känt mig annars.

Det blir allt från spontana lekträffar till middagar med fullt ös.

Vi är tre mammor som hänger ihop mest, alla jobbar ca. 75% så vi är hemma samma tid.

Tanken finns att vi även ska kunna hjälpa varandra med hämtning.

När vi hämtat grabbsen på Förskolan hänger vi i lekparken och då och då kör vi fika där när vädret tillåter.

Vi har allt vi behöver; Sandlåda, gungor, hink och spade och stora ytor att busa runt på.

Vi pratar om det mesta och delar livets upp och ned gångar.

Jag är så tacksam att de finns i mitt och Solbebisens  liv. Tänk att vi hängt ihop sedan killarna var bebisar.

Kommentera

