1601

Tänk att jag skrivit så många inlägg! Har jag inget bättre för mig? 😉 Hur många har du på din sida?

Nåja, i dag är det lördag och solen lyser redan och värmer huset, härligt!

I dag ska jag till kolonistugan med min kära mamma och grabbarna huserar säkert i lekparken medan jag är borta.

Nu har vi både sett fjärilar ute och en trött fluga har flyttat in inne hos oss, i rabatten tittar krokusarna, skillan och påskliljorna upp. Det finns hopp om våren!

Vad ska ni göra i helgen?

Kram från ossVi Ps. Klart mamma också har en liten frost mössa så vi matchar varandra!! Ds.

4 thoughts on “1601

Kommentera

