Helg och frid

I går när jag gått och lagt mig med liten hörde jag nyckeln i dörren!

 Mannen och kollegorna hade jobbat på bra och kom hem ett helt dygn i förväg.. I like!

I morse möttes vi av en trött, hes pappa. Att jobba många timmar i sträck i ett varmt maskinrum är inte speciellt bekvämt.

Helgen bjuder på mys med delar av familjen på lördag och på söndag ska vi åter igen ha ett öppet hus med företaget.

Massor med nya varor: I dag kommer allt från Different Design hem, bl a de fina träorden i svart och vitt!!!

Vi ska dricka bubbel och äta snittar. Kan det bli bättre?

Det ska bli kallt men det gör inget. Vi värmer oss tillsammans!

Önskar er alla en härlig helg!

2 thoughts on “Helg och frid

  1. Vilken underbar överraskning att han kom hem ett dygn i förväg! Hade jag bara bott närmare så hade jag kommit på ert öpnna hus.

    Kraaaaaam!

    • Och du hade så klart fått komma och myst lite med mig och mina goda vänner. Men i sommar hoppas jag vi ses med småkillarna! Helt utan krav 🙂

Kommentera

