Veckan

tulpan

Jo då, jag sov så gott i natt. Drömmer mycket och det visar ju på att jag sover bra.  Ännu en ny vecka och vad bjuder den på då?

Måndag: Fullt upp på jobbet med temavecka för eleverna.

Tisdag: Läkarbesök på morgonen och MR röntgen på kvällen.

Onsdag: Mannen på tjänsteresa igen 1-2 dygn. Jag och liten ska baka bröd.

Torsdag: Föreläsning på jobbet med Blossom Tainton. Kanske vinner jag och mitt lag ett pris efter en tävling på jobbet som handlar om att äta och dricka hälsosamt? Håller tummarna eftersom det är mycket fina priser i vinstpotten!

Fredag: Besök av syster A från GBG, hon ska sova över 😉

Lördag: Mannen hjälper min bror med familj att flytta. Jag ska mysa i parken med liten och hoppas på sol!

Söndag: Kusin M fyller 2 år och vi ska på barnkalas! Hon ska få en gåva till Barncancerfonden.

Ja veckan bjuder på lite allt möjligt. Härligast är att jag äntligen får göra MR röntgen och att vi snart får veta hur mitt bäcken och höften mår. I rabatten tittar tulpanerna fram trots kylan som nu är. Det här är svensk vår när den är som bäst!

Hur ser er vecka ut?

2 thoughts on “Veckan

  1. Oj, fullt upp i veckan verkar det som 😀

    Tack för i söndags. Elis har provat mössan, byxorna (som funkar som långbyxor nu, haha), bankat med tallrikar och bestick och burit omkring på skorna. Så allt jag kom hem med fick godkänt!

    Förresten så märkte jag precis att du har ändrat rubriken på bloggen. Solen skiner när jag bestämmer att den ska det! Underbart! 😀

    • Sofi: Ja jag kände att det var dags att föra in massor av positiva vibbar här på bloggen!!!! Man styr ju mycket av sina tankar och känslor själv… Härligt att Elis gillade allt. Hoppas skorna kommer till användning i höst kanske då. Stor kram till er…

Kommentera

