Fina flickor…

Fiser inte. För det är ju bara grabbar som får släppa sig.

Tjejer har inte bubbliga magar. (Jo det kanske är okej om de är gravida, men aldrig annars)

Men om jag är ”pruttig” i magen får jag typ tarmvred om jag inte släpper mig.

Ja hemskt va? Jag fiser!  Men jag har ju ett stort, eget kontor på jobbet så det drabbar ingen.

Eftersom jag allt som oftast också äter väldigt hälsosam mat med mycket fibrer och bönor gör min mage då och då uppror.

Som i dag.

Men det väl alla att tjejers fisar doftar rosor och hallon? Och lite lavendel…

4 thoughts on “Fina flickor…

  1. Men det är ju lättare att släppa en fis i öppet kontorslandskap och bara kunna snegla lite ogillande på grannen, än släppa en fis på sitt kontor där man inte kan skylla på någon annan om man får oväntat besök. Säger jag inte av egen erfarenhet 😉

  2. Hahaha, du är för rolig du! Det är sannerligen bättre att jobba på kontor än i full rörelse och hukande kroppsställningar dessa dagar iaf 😉 . Kraaam

Kommentera

