First i was afraid…

Men det är ju inga som helst problem med att mannen är på tjänsteresa.

Visst är jag mer trött men det tar jag igen när han är hemma igen.  😉

Alla praktiska saker löser jag med att liten får vara med på det mesta. Vi kör kombidusch på morgonen och bortsning av tänderna på kvällen.

Jag borstar mina först medan sonen tittar på och sen borstar han sina med min stora, fast då med Bamsetandkräm (hey, man får bjuda på en hel del som förälder).

Vi somnar snabbt bredvid varandra på kvällen, men inte förrän Solkillen har gnuggat näsa med mig några gånger.

Myyyyyyys.

Jag är en supermamma och det är alla andra mammor (och pappor med för den delen) där ute med som kämpar på med familjelivet!

One thought on “First i was afraid…

Kommentera

