Solig flytt

I dag hjälper mannen till vid en flytt och jag och sonen njuter av sol och värme.

Jag har bestämt mig för att det jag inte vet något om kan jag inte älta. Jag får vackert vänta till den 6 maj på besked från MR. Mannen följer iaf med, han ville inte att jag ska dit själv och det är väl bäst så..

I morse fick vi alal sova till 7.15! Solkillen sov i egen säng till 4 i morse, sedan kom han till oss. Mycket skönt att få så lång tid med djupsömn.

Som vanligt begav vi oss ut i parken efter frukost och redan vid 8.30 var det 13 grader i skuggan. UNDERBART!

Jag begav mig sedan av för att köpa en trehjuling till sonen. Nu ska den bara skruvas ihop, sedan är det cykelpremiär!

Nu har vi ätit lunch, köttfärsspett med bulgur och kikärssallad. Snart ska jag och liten sova. Pappa M lär nog vara trött i kväll efter allt bärande och vi har barnvakt! Vi ska ut och äta och sova borta i natt. Mycket välbehövligt. (Tack älskade mamma!)

Kram på er alla fina där ute i det vackra vädret.

Kommentera

