Ensam kvar i bilen?

Jag vet inte varför men VARFÖR lämnade mamman den 6 veckor ”gamla” bebisen kvar i bilen medan hon satte den 9 åriga dottern på tåget? Man lämnar inte så små barn ensamma i bilen!!!!!!

Är det ingen som vågar ifrågasätta det?

Alla bara rapporterar om att hon blev instängd och fick åka med tåget… Typiskt journalister!

Jag gör!

One thought on “Ensam kvar i bilen?

  1. Jag har lämnat Melvin i bilen en gång när han sov och jag sprang in vår butik, tog kanske 1 minut men jag måste erkänna att jag kände mig oerhört stressad över att han låg i bilen… vid det här tillfället var det inte ens varmt ute så egentligen var det nog ingen fara utan mer känslan ”att man lämnar inte barnen i bilen”…

Kommentera

