Tid tillsammans

Mitt i allt detta får jag möjligheten att vara hemma med Solkillen och det är underbart!

I morse efter frukost sa han: ”Åka buss mamma” så det gjorde vi. Fram och tillbaka till centrum och hans små ögon lyste av glädje. I dag känner jag mig mer lugn. Jag har landat i att vi nu kommer få all hjälp vi behöver men jag hoppas också att vi får veta vad det är så det inte blir någon ”slaskdiagnos”, en klar diagnos gör ju också att man vet hur man ska behandla liten.

Långe mannen är tillbaka på jobbet och Solkillen saknar hans sällskap: ”Pappa åka bilen jobbet”, och så blir han lite ledsen.

Här blir det nog till att sova innan lunch och sen vankas mina hemgjorda köttbullar och potatis till det.

Hoppas ni har en bra dag. En extra stor karm till Maria som i dag blir ompysslad på Spec. MVC. Vi tänker på dig, J och Molly Moto!

2 thoughts on “Tid tillsammans

  1. Vad gullig han är och vad skönt att han kan säga vad han vill. Hoppas ni njuter av tiden tillsammans även om det känns lite ovisst om vad felet är.

    Trevlig helg (om det går att ha trevligt i ösregnet)

    Kram
    Anna och Melvin

  2. Söta du som tänker på oss, det är ömsesidigt! Hoppas också att ni får en ordentlig diagnos så att ni kan komma tillrätta med problemen snart. Många kramar från mig och Molly-Moto som nu kör kvällsdansen 😉

Kommentera

