Skov?

Jag kan inget annat än tro att de magproblem som Solkillen har går just i skov. Bättre och bättre har han blivit under de senaste två dagarna och vilken känsla det ger!! Ett tag var det hemskt att se han så förändrad.

I dag är tredje dagen som han äter men första dagen som han sover som vanligt, dvs. en timme eller lite till.

Nästa vecka ska Dr. Ulrik ringa igen och då hoppas vi verkligen vi fått svar på det sista provet, sedan börjar nästa väntan: Hur lång tid får vi vänta innan vi får komma till barngastro. på Atsrid Lindgren? Jag hoppas att vi får komma dit direkt. Väntetider för vuxna är en sak men barn…

I dag har vi haft en härlig, lugn dag hos min fina lillebror och hans minsting. Solkillen däckade efter lunch i kusinens säng och tog ett hårt grepp om hennes snutte. Fina han!

Nu har vi ätit middag och väntar hem pappa. Sonen leker med sitt nya Duplo som är med Byggare Bob (vad annars?), en present från oss för att han varit så duktig på sjukhuset denna vecka!

Helg och lugn. I dag fick jag dessutom reda på att goda vänner kommer fira midsommar med oss på kollon! Glädje mitt i all den ”lätta förvirringen”, härligt!

Kommentera

