Hjälpa världsekonomin

I dag har hela familjen S haft spenderarbyxorna på. Vi begav oss till stora köpcentret söder om stan och fyndade både det ena och det andra.

Jag fann en helt enormt underbar klänning till bröllopet jag* ska på i september (tyvärr kan jag inte lägga ut en bild än eftersom det är några som läser bloggen som kommer vara där 😉  och jag vill ju inte avslöja min klädsel innan) Den var det så pass bra pris på att jag nu bestämt att jag ska unna mig ett par riktigt dyra skor (drömmen är ju ett par Jimmy Choos men det kan jag ju glömma).

Till hushållet blev det en espressomaskin, en dammsugare och en soda stream.

När man inte reser kan man lägga pengar på annat kul! 🙂

 

*Ja, jag ska gå själv på bröllopet och ha sällskap av två andra härliga tjejer på resan dit och unna mig en tjejhelg med dem.

Kommentera

