Salta stänk

Vi har det underbart. Vin, sol, lite regn, barnböcker,vildhallon, plattfiskar, bollspel, färska havskräftor, sol öl, samsovning, läsa tidning, gräsmattebus, grilla, familj, bär, inget smink, mys, flygplan, båtar, havsbad, sniglar och gräshoppor.

Inget springa på stan. Inget Liseberg eller Universeum. Bara, bara lugnet och familjen. Som det ska vara.

Jag längtar inte alls hem.

(Psst.. I morgon ska vi dock till Ullared. Utan grabbarna. Jag har aldrig varit där och det måste jag bara göra. En gång i livet. Stå i skitlång kö, handla billiga barnkläder och vara en ”av dem” som tokshoppar och gör ”fynd” Kalla mig crazy ;-))

4 thoughts on “Salta stänk

  1. Låter härligt. Du måste berätta om Ullared, jag har aldrig varit där men känner skräckblandad förtjusning inför stället.

  2. I Ullared var jag för första gången i november och blev väldigt glatt överraskad! Hade trott det skulle vara dålig kvalitet, men det var ju samma varor som på andra ställen – fast mycket billigare. Och vilken lugn och trevlig personal, trots trängseln. Fyndade du kanske också barnskor på Sko-Boo?

  3. Låter HELT ljuvligt!!! Njuuut. Och Ullared, det måste jag också göra. Kanske redan i år… vem vet. Kram kram !!!

Kommentera

