Naprapat

Jag är förälskad. Han är 43 år och heter Thomas. Han har händer som en Gud men är lite hårdhänt.

Vi ska dejta varandra en gång i veckan. Han är tyvärr dyr. 480 kr per träff.

I går konstaterade han att det är mitt bäcken som ställer till nacken (därav låsningen, yrsel och illamående).

Jag är inte ett dugg förvånad att det är bäcken-skit-helvetet som ställt till det ännu en gång.

Men jag är helt såld på naprapatens behandling trots att det var otroligt smärtsamt så känner jag mig i dag lite bättre.

Peace!

One thought on “Naprapat

Kommentera

