Magen

Det var väl nästan fyra år sedan nu som jag gjorde senaste koloskopin (båda vägarna så att säga). Trodde jag skulle slippa det igen men nu har jag den där smärtan i tarmen igen.. Som att det sitter en liten polyp där och vill bort (senaste gången jag gjorde en undersökning tog man bort en ganska stor en och skickade på analys men den var helt ofarlig).

Hmm.. Jag vet att jag inte bör skjuta upp det men shit, jag har ju så mycket att göra just nu och att dricka 2 liter och lite till laxerande vätska ligger inte högst upp på min önskelista just nu. 

Jag har lovat långe mannen och min mamma att jag ska ringa. Senast fredag denna vecka. Jag ska!

One thought on “Magen

Kommentera

