Min fina mamma

Vänner och bekanta har senaste tiden erbjudit sin hjälp till oss med företaget eftersom vi har mycket att göra.

Vi har ännu inte tagit någon hjälp men nu vet vi att alternativet finns när det ska packas kartonger och flyttas in (!)

Julhandeln kommer bli än mer och det är fantastiskt roligt.

I går erbjöd sig min mamma att hjälpa oss på ett ovärdeligt sätt. Kanske redan från nästa år. Jag är så glad att vi har min fina mamma. Vi tar inte alltför mycket hjälp av henne i fråga om barnvakt mm. så  det här känns mer än bra.

Vi är nog på G. Nu ska bara det ”juridiska” falal på plats. Jag bubblar!!!

Kommentera

