Sjukstuga

Jag har haft feber och hostat sedan i torsdags. Det började med ont i kroppen och att jag var trött. (Influensan?)

Kändes som jag sov i två dygn och vaknade på lördagsmorgonen. Glad att mannen inte är ute och  reser just i sådana tillfällen..

 I går kände jag mig bättre, i dag är det mest hosta och trötthet.

När jag börjar bli bättre ringer de från dagis och jag fick hämta hem en febrig, hostig kille.

Han har nyss sovit nästan 3 timmar och nu ligger han i soffan och dricker pärondryck och får i sig tre mariekex.

Ja hösten är sannerligen här.

Kommentera

