Lagret

Det är så fullt nu att det rasar ut saker när man öppnar dörren. Fasar inför tanken att allt ska transporteras ut till lokalen sen.. Ujujuj.. Vilket jobb.

Hyresvärden mailade ett korr på fönsterfilmen som ska dölja det som växer fram innanför. Inget tjuvkik här inte.

VÅR BUTIK! Jag kan liksom inte säga eller skriva det tillräckligt många gånger, det är OVERKLIGT!

(Solkillen sover.. Länge.. Och jag passar på att läsa jobbjobbmail, vara inne på Fejjan och blogga. Slurp tar mig en kopp te med…)

Damn! Och på mitt vanliga jobb ska en hel del saker avslutas och knytas ihop. Hur ska jag hinna allt??

Kommentera

