Reeeelallalaxa

I natt skulle mannen kommit hem från London (tjänsteresa) men se det blev ändrade planer.

Och det känns faktiskt helt okej. Vi har det bra. Förutom att Solkillen är sjuuuuukt 2-årstrotsig och det mesta just nu går ut på att förklara, krama, vägleda och säga ifrån.

Men jag är trött och det är helt normalt när man är småbarnförälder. Jag går och lägger mig då Solkillen somnat.

Jag prioriterar att sova. Jag behöver det och jag tycker om att sova.

Men nu kände jag att det är dags för mig att få samla mig och få sitta uppe lite sent. Ha ett mysdygn.

Via telefon i går förankrades att jag ska åka till Yasuragi nästa helg.

Hasseludden Yasuragi varma källor

Jag hoppas att min mamma har tid att åka med för det skulle verkligen vara mysigt med mamma/dotter-tid och att få äta och dricka lite gott i stilla ro.

Jag ska ta en hot stone massage och gå på de flesta aktiviteterna.

Jag har världens bästa man och världens bästa son men att få tid för sig själv är basalt.

Min älskade gubbe. Tack för detta!

Kommentera

