Slit och fest

Vilken lång, rolig vecka vi har haft. Det är mycket varor som ska på plats och vi är inte klara än.

Jag har fått äta lunch med min man varenda dag denna vecka och det är obetalbart. Om vi alltid hade det så hade det ju inte varit speciellt men med tanke på att vi inte har mycket vuxentid numera är det viktigt för oss.

Jag är helt slut och vi som ska ha fest för fina mamma i morgon 😦 I kväll ska jag och bröderna till lokalen och ordna lite innan. Jag skulle helst bara sova.. Var många år sen jag bar och släpade på saker och det känns i kroppen kan jag lova.

Jag har bestämt mig för att festa nyktert i morgon, har inte ork att vara bakistrött. Jag kommer ha en toppenkväll med min familj och mammas vänner ändå. Jag tror hon kommer bli glad över vad vi lyckats återkomma helt utan hennes vetskap.

Trevlig helg på er alla. Jag lär ju somna på 2 sekunder när jag väl kommer i säng i kväll.

2 thoughts on “Slit och fest

Kommentera

