18 november 2006

Min livskamrat, min bättre hälft. Pappan till mitt barn. Du är den jag gråter och skrattar med. Som utmanar mig till att förändras och får mig att utvecklas. I nöd och lust på livets väg. Jag är sannerligen välsignad som får ha dig i mitt liv.

Och fastän vägen vi färdas på då och då är sandig och full med grus så kämpar vi framåt tillsammans. Du och jag som familj.

Jag älskar dig av hela min själ. Du får mig att våga och hoppas.

Jag önskar mig inget annat än det.

4 thoughts on “18 november 2006

  1. Så vackert… ett STORT grattis på er tredje bröllopsdag! Ni är ett fantastiskt, underbart par. All kärlek och hoppas att ni får en härlig dag. Kram kram

    • Hej. Ja att vi fortfarande är tillsammans och vill att vi ska leva tillsammans är enormt 😉 Det är grunden som ska vara stabil så man kan ruska på den utan att den rasar. Kram och tack!

Kommentera

