7 dagars vecka

Jag jobbade hela förra veckan.

Fredagsutgången var mer än lyckad med god libanesisk mat, dryck och dans. Jag var hemma i säng 01.30 och det får ju anses som lagom som småbarnsförälder.

Jag sov till 8.00 sen vaknade jag av mig själv och gick upp och tog mig iväg till butiken. Fina mamma har hjälpt oss att få det sista färdigt0rdnat inför öppningen.

Jag har inte hunnit vara med min familj någonting men vet att det bara är en period som nu varit väldigt fullbokad och att det hårda jobbet kommer att ge utdelning (tack för de visa orden Maria).

Jag har ont men är glad och har massor av energi så det är bra.

Och i dag är det bara 7 dagar kvar på mitt vanliga jobb.

Sedan är vanliga jobbet butiken!

One thought on “7 dagars vecka

Kommentera

