Host host

Jag och Solkillen har hostat sedan i augusti känns det som.

Jag hostar torrt och hemskt och tar mina astammediciner som jag ska men det hjälper föga.

Solkillen hostar lsäkigt slem och kiknar. I natt hostade han och kiknade om och om igen. Mardröm att som förälder sitta med liten i knät som inte kan andas för att han fullkomligt kiknar. Sedan kom kräkningarna och han kräktes minst sagt som en  besatt ur exorsisten.

I dag ska vi iväg till vårdcentralen så får vi kolla upp han igen. Pencillin igen? Jag fasar..

Kommentera

