Jag hann hem

Hade en fantastisk fin första dag i butiken med många nöjda kunder.

Jag kom härifrån runt 18.45 tiden och sonen var vaken när jag kom hem.

Vilken lycka! Jag fick knyta ihop dagen med mannen och berätta om dagen och sedan kröp jag ned bredvid sonen som pussade och kramade mig god natt.

Vi har sovit hela natten i natt igen och vaknade 6.30 🙂 Yeeehaaa!!

I dag får vi leveranser så jag ska packa upp och prismärka varor. Har lovat mannen att ta det lungt och att jag ska hinna äta lunch i dag.

(Just det; Från i går, den 1/12 är det lag på vinterdäck om vinterväglag råder och det får man väl ändå säga att det gör nu… Jag fick på mina i går kväll.. I grevens tid! Även om jag inte tror på snö än på ett tag..)

Hoppas ni har en fin dag. Det har jag.

4 thoughts on “Jag hann hem

  1. Tack så jättemycket för den fina snutten.
    Älskar luddet på baksidan! Och kampa med den, och mysa med den, och slänga omkring med den :o) (Men säg inget till killarna på dagis att jag har den som snutte då kanske dom tycker jag är en tönt.)

    • Sigge: Din hemlis är i tryggt förvar hos mig. Jag tror att de andra grabbarna på dagis också har sina små snuttesaker 😉 Kul att du gillade den, det var meningen 🙂 Hälsa matte och husse så gott. Gos på nosen.

  2. Åh – det är nu du lever livet 🙂
    Hur känns det????
    Ska komma förbi vid tillfälle (nästa vecka kanske?)
    Är så nyfiken på hur ni har det!
    Hur har ni öppet ons-tors?
    kram

    • Hej. Ja verkligen, trodde aldrig att det skulle kännas så här bra!!!!! Trött men så glad och nöjd.
      Vi har öppet 9-18. Kul om du kom förbi och kanske hinner jag med en fika med. Tror att det är mycket nu för att det är nytt 😉 Hoppas ni har fullt upp med. Kram

Kommentera

