2009/2010

 Årets bästa var att jag tog steget och gick på tjänstledighet för att jobba med företaget.

Inför 2010 önskar jag mig att ha hälsan i behåll och att alla runt omkring mig får vara friska.  (2007 var dock det bästa året i mitt liv eftersom Solkillen kom till oss då.. Men varje år har sitt.)

I kväll blir det lite räkor, kalix löjrom på toast och jordgubbspannacotta till dessert. Ingen champagne men väl bubblande jordgubbsdricka från Systembolaget.

Jag har inte gjort något själv och vi sitter i myskläder hela familjen. Jag bara njuter.

Ett starkt nytt år önskar jag er alla.

One thought on “2009/2010

Kommentera

