födelsedag

33 år i morgon. Jag föddes på Nacka BB den 10 januari 1977 av den bästa mamman man kan tänka sig.

Kom ut och hade navelsträngen två varv runt halsen och var blålila och knappt vid liv. De slog i gång mig.

Det var meningen att jag skulle få ett liv.

Jag har fått en bra barndom och ett rikt liv på alla sätt och vis. Det ska man förvalta.

Livet är inte en självklarthet och jag är tacksam för att jag ännu är här med allt jag har och får.

I morgon blir det tårta och kalas med familjen.

Tack.

4 thoughts on “födelsedag

  1. Ett stort grattis i förskott älskade vännen! Jag kommer äta tårta med dig i tanken 🙂 . Hoppas du får en fantastisk dag. Kram kram

Kommentera

