Läs inte

biverkningarna på medicinen om du inte vill bli sjuk. Skämt åsido men cortisonet jag äter nu är mindre roligt.

Biverkningar på mediciner är ju allt från vanliga till mindre vanliga.

Nu äter jag 2 tabletter/ dag men jag ska fortsätta äta och trappa ned i 4 veckor.

Jag har tremor, ofrivillliga muskelryckningar och är darrig i händerna. Det är obehagligt.

Överhuvudtaget känns cortisonet som ett gift när jag tagit det.  Jag är ”fladdrig” och trött.

Magen bättrar sig dock och det är väl det som är det viktigaste.  Hoppas nästa skov låter sig dröja.

Kommentera

