Möten

Vad glad jag blir när en människa visar sig vara precis som man trodde att den skulle vara.

Glad och trevlig och framförallt: En helt vanlig mamma och människa.

Trots ett kort möte och några få ord fick jag en stark känsla av energi.

Jag känner dig inte men jag kan tänka mig hur du är som person. Den där som pratar mycket och blir lite ”teaterapa” men vännerna? Som hittar på bus och gillar att överraska.. (Kanske har jag helt fel?)

Ögon som glittrar och en stark närvaro. Lotta; Det strålar om dig!

Tack för att jag fick möta dig och jag hoppas att ni får en underbar semester.

2 thoughts on “Möten

    • Hej Lotta. Ja det är jag som har butiken ;-). Tack, jag skriver om livet i det största med min man och son och allt det andra som kommer med det. Kul att ja gjorde din kväll. Det gav mig en bra start på torsdagen! Jag ska maila dig mitt lösen även om du kanske inte hinner läsa så mycket bloggar?
      Ta hand om er och tack för ditt inlägg om presenterna, kul att Lennox gillade sakerna. Kram Camilla

Kommentera

