Nya vindar

Bloggen kommer att ändra form. Jag ska bli varannan vecka mamma och börja ett nytt liv.

Under denna resa har jag skrivit skyddat om att jag och mannen ska skiljas, detta för att få vara privat i det stadiet och dela det med dem som jag vill skulle stötta och förstå.

Ha fokus på oss och det nya som ska komma

Nu är huset sålt och det mesta av det juridiska är avslutat eller påbörjat och jag har inte samma behov av att hålla allt det jag skriver skyddat.

Som alltid är ni välkomna att följa min vardag.

3 thoughts on “Nya vindar

  1. Pingback: Tid « Superquinnan & Solkillen

Kommentera

