Slut på veckan

Var längesedan nu men så har lederna sagt sitt igen och jag är mer än stel och har en sån värk att jag inte ens minns när det var sist.

Stoppar i mig tabletter och djupandas. Det blev veckobyte redan i dag och vid tillfälle som dessa är jag glad att jag och x inte är osams.

Veckan har varit fantastisk, utmattande, rolig och extremt nyttig.

Jag ser min son med andra ögon nu. Svårt att förklara.

Nu är det 7 dagar kvar tills jag träffar mitt solsken igen men jag unnar verkligen pappa M att få vara med han.

Nu är det ”mammas vecka” vilket innebär sömn, läsa böcker och meditera.

2 thoughts on “Slut på veckan

  1. Skickar en STOOOOR kram till dig. Både för de onda lederna och för att du ska vara utan din lille älskling i en vecka nu.

    Jag lovar att komma in i butiken och ge dig en riktig kram om ett par dagar och så får du lite bebisgos på köpet ;).

    • Ja usch vad ont jag har nu.. Fattar ingenting. Kom gäörna in i veckan.Onsdag öppet som vanligt igen. Jag vill krama på Molly och dig!

Kommentera

