Smörgåspussar och yoghurtkramar

Ny vecka, barnvecka!

I morse 05.40 klev jag innanför dörren i huset och blev varmt mottagen av Solkillen som fullkomligt sprang ned mig och överröste mig med kaviarpussar och kladdiga frukosthänder.

”Mamma, mamma!” Och han drar av mig sjalen och kräver att jag ska komma in PÅ EN GÅNG!

Vilken kärlek! Nu är det min vecka och med en ny Bamsetidning är läggningsproceduren planerad för dagarna sju.

”Nu ska mamma bo med mig” konstaterar sonen och är helt med på noterna.

Myyyyyyyyys!

One thought on “Smörgåspussar och yoghurtkramar

Kommentera

