Arla morgon- Tidig kväll

Slocknade med Solkillen i går kväll. Vaknade av att linserna satt som bark i ögonen.

Klockan 21 och jag gjorde natt.

05.35 i morse: ”Maaaaaaamma, vakna, vi har sovit hela natten nu. Gå upp!”

Masar mig upp ur sängen, lägger täcke och kudde i soffan. På med barnteve.

Äter frukost kl. 6 sedan hänger vi i soffan till 8. Jag fick halvslumra och drog i mig två koppar kaffe.

Veckorna är kontraster. Jag är trött men lycklig. För jag får vara med min fina son.

One thought on “Arla morgon- Tidig kväll

Kommentera

