Fullt ös

är det för det mesta hemma hos oss. Stundtals är det krävande men för det mesta alldeles fantastiskt.

”Aktiva barn har inte tid att sova länge på morgnarna och de är också oftast tidiga med tal och motorik”

Kommer aldrig glömma ettårskontrollen och de orden som jag ständigt burit med mig för att förstå varför just vår son skulle vakna 4.30-5.30 varje morgon.

Vi har en grabb som räknar till 20, kan färger och former, pratar lite engelska: ”Where is the cat? Mummy, daddy, dog”, och som är med på det mesta mamma eller pappa gör.

Alla barn är olika men jag hade inte velat ha han på något annat sätt en som han är: Full av upptåg, prat och bus och mycker, mycket gos på det.

Jag tänker: Nåja, sova kan jag göra sen och det kommer en tid när jag får ”sparka” upp han ur sängen med. 🙂

Kommentera

