Tid

Jag lägger sällan stor vikt vid tid men nu sedan i december har tiden fått en annan aspekt. Tiden med och ifrån Solkillen. Att  om skriva öppet om det nya livet.

Följa universums alla tecken och våga kliva ur sin ”comfort zone”.

Ojämn och jämn vecka. I dag är det nästan 5 månader sedan vi tog beslutet och 3 månader sedan jag och kärleken blev tillsammans (kan man säga så när man är 33 år?) Tiden är ju en måttstock:

4 månader i dag tills sonen fyller 3 år. 2 månader till utlandresa med kärleken och alla barnen. Mindre än en månad tills jag börjar på mitt jobb igen.

Tiden blir vad man gör den till. Jag väljer att följa med i det som sker.

Kommentera

