Trötta, trötta jaget

Efter denna hektiska period av pack, flytt, bärande och uppackning är jag helt slut.

I går kom Solkillen hem och vi körde lek på nya gården (MVG på det) och sedan en liten utflykt till mamma på kolonin.

Väl hemma rasade vi ner i en liten hög i soffan. Helt slut båda två.

Att lägga en nästan treåring full av nya intryck var inte helt enkelt. Han snurrade runtrunt både i tankarna och i kroppen. 20.45 slocknade han mitt i en mening och jag kröp i säng jag med. Vi sov utan avbrott till 05.45 i morse. Tack för det!

I dag har jag släppt in Hemfrid till att flyttstäda huset och nu sitter jag och bara är medan liten är på dagis. Kalla mig lat men jag behöver ta igen mig innan älsklingen kommer hem och det är dags för middag och kvällsruntiner.

Jag har frågat bästa mamman om hon kan tänka sig vara barnvakt fredag kväll/ natt. Jag skulle bara behöva sitta ner ensam några minuter av hinna landa.

Kommentera

