Tanka närhet

I går var pappa M på Kick Off och jag och Solkillen mös hela kvällen. När jag hämtade sonen på dagis sprang han mot mig och ropade: ” MIIIIIN MAMMA”. När vi satt oss i bilen lade han sin lilla hand på min och sa:”Du hämatde mig på dagis.” Tårarna var nära.

Först tänkte jag åka till kolonin till mamma men ändrade mig då jag inser hur viktiga våra stunder tillsammans är då vi får vara ensamma.

Han har ett enormts tort mammabehov och vi får se hur vi gör för att fylla på denna lilla lucka.

2 thoughts on “Tanka närhet

  1. Jag tror du är på rätt spår när du ser till att få ensamtid med din fina pojk så han kan ”tanka mamma” ostört. Är skillnad när man bor ihop på heltid men nu när han saknar sig så mycket så är det klart att han vill ha dig för sig själv (du förstår hur jag menar). Det är ju så mycket som pågår i hans liv just nu. Dels att mamma och pappa inte bor ihop längre, dels att han ska byta dagis, dels den ”normala utvecklingen”, och även fast han är talför finns det massa massa tankar och känslor i hans lilla huvud som inte kommer ut.

    Stora kramar till er!

Kommentera

