Weekly week

Första sprutan av tre Twinrix till Solkillen och det blev totalkaos. Gråt och skrik och hemmadag. VAB VABBELIDABB. En sak är säker: Det blir INTE enklare att ge de små sprutor när de blir äldre.

Vi avslutade iaf dagen med att det blev en riktig mysmåndag ute hos mamma på kollon med pysselkväll för barnen. Solkillen gjorde sitt första halsband :-).

Vi landade runt 21 tiden i sängen då liten sovit middag på 3 timmar (blev trött av sprutincidenten).

I dag ska vi på besök på nya föskolan vid 9 sen hoppas jag på att kunna jobba en hel dag…

Vad har ni för er denna vecka?

3 thoughts on “Weekly week

  1. Vad jag har för mig.. Halsfluss och ögoninflammation samtidigt på J, älsklingen åker till en annan del av Sverige med jobbet torsdag morgon och kommer hem fredag natt, och mitt i allt försöker jag få allt gå ihop så jag kan regga du vet vad. Multitasking. Tur man är en superwoman! Haha 😉

    Kram!

  2. Vi var också och tog spruta idag fast fästingvaccin, det kändes som tur var inte alls och det deklarerade Melvin för alla sen *s*. Jag skulle också vilja ta twinrix men det kan man inte vaccinera sig mot på vår vårdcentral, vete tusan vart man måste åka för det (får nog googla lite)

  3. Ojoj stackars er. Vi ska också iväg här snart o ta Twinrix-spruta. Efter ditt inlägg kanske vi väntar ytterliggare någom vecka 🙂 Skön ändå att ha det gjort men så jobbigt när man är där.. Vad roligt att läsa idag att det gått bra på nya dagis!! Kram

Kommentera

