Små stunder

att ha en ny relation när man har varannan-vecka-barn och på det jobb och fritidsaktiviteter är inte som att träffas när man är ung och fri. Nu krävs mer planering och gemensamma beslut måste tas för att få ihop alla liv.

Man får greppa de små stunderna av närhet och mys och jag uppskattar verkligen våra stunder innan vi somnar då jag ligger och läser och han tittar på teve. Vi håller varandra i handen och pratar om barnen, jobbet eller bara om det som hänt under dagen, både med skratt och allvar. Sådana stunder får mig att orka mycket.

Sedan har vi ju varannan vecka utan barn och då försöker vi att mysa extra mycket med god mat och vin och stänga av mobilerna lite mer ofta 🙂

Jag är så lycklig och kär och har ett skönt höstpirr i kroppen.

2 thoughts on “Små stunder

  1. Hej Millan !!!

    Jättefin blogg…..Härligt att läsa
    Nu när jag hittat hit ska jag läsa lite mera……
    Jag hoppas du och kärleken får en fortsatt lång resa…..resan har ju bara börjat och den kommer att bli sååååå bra tror jag !!!

    Kramar Lotta

Kommentera

