Nä men se där ja´..

Hittills denna vecka har jag haft  1 348 st unika besökare (!). Vilka är ni? Nu tycker jag ni ska skriva en kommentar och presentera er 🙂 Jag kan ju presentera oss för er som inte vet redan vem jag och sonen är: Jag är 33 år och har en son på snart 3 år. Vi lever ett varannan-vecka-liv viket fungerar mycket bra. Har bloggat sedan 2004. Vad vill ni läsa om och om ni har några frågor: Shoot!

5 tankar om “Nä men se där ja´..

  1. Hej du camilla…..
    Mig känner du, andra gången jag är inne men tänkte försöka göra det till en liten vana…..egentligen behöver jag kanske inte det, för vi pratar dagligen….
    Men det blir lite annorlunda med skrivning….man tänker mer när man ser bokstäver….vet inte varför men så är det för mig.
    Jag är glad att vi fått kontakt….du är en go och jätte trevlig tjej och jag är jätteglad för din skull att du hittat din kärlek och att ni nu kommit varann så nära att ni tänker bli ett !!! Håller tummarna för er och att ni kommer leva lyckliga resten av tiden tillsammans….. Kram Lotta

Lämna en kommentar