Bästa bästa!

Undersökningen gick bra. Jag var med ungefär tills läkaren sa: ”Nu vill jag att du lägger dig på rygg”..

Man är i ett enormt usatt läge som patient inför och under sådana här undersökningar och jag är evigt tacksam att personalen jag mött är proffesionell och tar ens integritet på största allvar.

Läkaren och jag pratade direkt efter jag vaknat ur ruset och han sa att det han kunde se med blotta ögat såg bra ut. Jag är sååååå lättad och glad!! Nu tänker jag inte gå och oroa mig för svaren från biopsin som man tog nu, de svaren kommer om två veckor.

Som min pappa sa i dag: ”Allt som är uteslutet är ett bra besked”.

I dagsläget tror jag inte alls att jag behöver tampas med spöket C och det är en lättnad om något

🙂

Mot hösten, kalas och mycket kärlek! Den där magen och jag ska bli vänner.. Nån gång 😉

Kommentera

