Frigörande

I dag gråter jag för att jag känner mig gråtig och för att jag tycker det är skönt.

Det är en styrka att våga vara ledsen.

Jag gråter för att jag älskar kärleken så oerhört mycket och jag vill få våra liv att bli till ett.

Vi vill samma sak.

Jag måste sluta bry mig om vad alla andra tycker och tänker.

So hate me.. Men vem kan styra över livet? Hur kunde jag veta att Han skulle komma in i mitt liv så tätt inpå skilsmässan.

Jag som ville vara singel. Jag som kämpade emot men jag blev så kär och vi gör varandra lyckliga. Är inte det viktigast av allt?

Ta tillbaka makten över dina beslut och ditt liv nu Superquinnan!

Ja så får det bli.

One thought on “Frigörande

  1. Äsch, vem vill vara singel egentligen? Det tror jag inte på. Om alternativet är att leva i en tråkig eller destruktiv relation, ja då kanske. Men jag tror att vi alla vill leva i en kärleksfull relation. Vi är skapade för tvåsamhet. Så tror jag iallafall.

Kommentera

