Så är det

vi ska flytta ihop. Varannan vecka storfamilj. Varannan vecka två vuxna.

Mitt val. Min väg.

Jag begär inte att någon ska stå och hoppa av glädje. Bara inse att jag och sonen och en familj till mår bra av att vara tillsammans.

Solkillens pappa sa så här när jag berättade: ”Grattis. Kul för dig. Du vet att jag inte missunnar dig. Bra om det funkar för er”.

Jag gråter för att jag är så lycklig och för att jag har VÄRLDENS BÄSTA EX. Det går att separera utan att hata varandra.

Vi är beviset.

3 thoughts on “Så är det

  1. Jag är så glad för eran skull! Å jag tror INTE att du skulle göra något som fick din goa son att må dåligt.

    Önskar er all lycka!

    Kraam!

  2. Det är fantastiskt. Att ni unnar varandra lycka. Jag är väldigt glad för er skull, ni kommer känna sån harmoni i att slippa pussla och fixa. Helt perfekt!

Kommentera

