Torris?

Både jag och Solkillen har problem med torr hud så det är kul att vi nu blivit utvalda att prova Decubal.

Jag får prova och buzza om Decubal Hand Cream, Decubal Face Vital och Decubal Lips & Dry Spots Balm.

Jag tänker dela ut prover på förskolan och på jobbet.

Mest spännande att testa är Decubal Lips & Dry Spots Balm som jag hoppas inte bara torkar ut som andra kända märken gör.

Nu smörjer vi på våra höstkalla kroppar! 😉

Update: Decubal är bra och jag kommer definitivt att fortsätta använda produkten både på mig och liten, framförallt den för torra läppar och andra känsliga områden. Däremot måste jag säga att jag tycker att ansiktskrämen är lite trist eftersom den inte doftar något. Känns lite sjukusvarning på det…

One thought on “Torris?

  1. Jag hade också anmält mig till den buzzen men kom inte med. Jag är nog inte tillräckligt torr 😉 Jag var nyfiken på handkrämen för jag tycker det är jättesvårt att hitta en som inte bara lägger sig som en hinna och tvättas bort (eller som knappt gör skillnad) så berätta gärna vad du tycker även här 🙂

Kommentera

