Fullmåne

Nu är det snart fullmåne igen och jag sover som en kratta. Är det bara jag som känner att den påverkar både mig själv och folk i största allmänhet?
Bilkörning och transport med kommunala färdmedel är icke att rekommendera!

Jag är som en hormonstinn katta som inte finner ro. Häxvarning?
Vattennivåerna är i obalans. ( tur att jag inte har snem (läs baklänges) längre för då hade jag krackelerat!

Ja, ja. Ensam är jag ju iaf inte; Både P och J på jobbet har ju samma problem.
Vilken tur att vi inte sitter i samma arbetslag.

One thought on “Fullmåne

  1. När jag jobbade natt innan märktes det tydligt om det var fullmåne. Alla var vakna i olika omgångar och mycket att göra. Konstigt det där.

Kommentera

