Teaterpremiär

Det finns saker man undviker att göra om man har ett aktivt barn (dvs. ett barn som vill upptäcka saker HELA TIDEN).

Gå på teater är en sådan sak, men nu ger jag det en chans och har bokat biljetter till en föreställning på 32 minuter som spelas lokalt där vi bor.

Ser mig själv springandes mot den fullsatta scenen för att stoppa sonen från att gå upp och köra ett spontant dansnummer. Svettigt! 🙂

Hoppas, hoppas på att det ska gå bra och att föreställningen trollbinder min treåring. Och skulle det inte gå så har jag bara förlorat 2×45:-. Det kan jag leva med 😉

3 thoughts on “Teaterpremiär

  1. jag kan peppa dig med att vi var på junibacken i helgen och Alfred (som ju definitivt INTE gärna sitter still) satt trollbunden i 15-20 minuter utan problem när vi tittade på Pippi-teatern. det är superspännande för dom med teater och jag tror grupptrycket gör sitt till, alla sitter ju still liksom. stor kram och hoppas ni får en jättefin teaterstund!

Kommentera

