Frisk!

I går fick jag besked om att inga tumörer finns i mage, tarm eller lever!!! En inflammerad tunntarm och ofarliga kärlmissbildningar på levern samt en mage som mest troligen lider av de mediciner jag ätit under en längre tid. Lustigt att det som får mig att må bra på ett sätt får mig att må dåligt på ett annat. Behöver jag nämna att jag är mer än lättad? 🙂 Jag önskar verkligen ingen annan att behöva gå igenom en större utredning som den här: Det har tagit all min energi och jag har haft så många jobbiga tankar. Nu ska jag njuta av livet och min son och allt annat som betyder något. Jag tackar min lyckliga stjärna!

6 thoughts on “Frisk!

Kommentera

