Vackra flingor och halsont

I morgon går flyttlasset och i en vecka har jag varit smårisig. Bara smårisig, ända fram till i natt. Feberfrossa och hosta från hell. I morgon går flyttlasset och jag är inte med.. 😦 jag ligger inne och sover och ser vintern utanför omvartannat. Murphys law. Say no more.

Update: Alvedon, nässpray och zyx. Jag har sovit heeela dagen förutom en matpaus då kärleken kom med thaimat (stark för att rensa ut skiten) JAG SKA VARA MED I MORGON. Så gott som jag kan. Och när vi är hemma i morgon är det i ett nymålat hus. Alla rum i de färgerna vi gemensamt vill ha och ett stort lekrum till sonen som är vid köket så jag kan ha koll på han medan jag lagar mat 😉 Har jag sagt att jag har världens bästa sambo? 🙂

Kommentera

