Julklappar till oss!

Har länge gått och suktat efter dessa underbara och snygga mysdresser från OnePiece. ..

Men i dag slog jag till och beställde dessa två till mig och Solkillen 😉 Strl. M till mig då den ska vara baggy och strl. xxxxs till treåringen. Hade en liten rabattkupong också så två dresser kostade mig 1865 SEK.

De har bara en betalningsmöljighet och det är att betala via kort på hemsidan.

Sonens dress kommer nog vara alldeles för stor för han men å andra sidan är han nästan 106 cm lång nu och väger 23 kg så han fyller nog ut den ganska bra ändå 🙂 Jag längtar tills leveransen kommer hem så vi kan mysa in oss i varsin heldress och vara varma och goa´…

Kommentera

