Renée- Jag är kär i dig

Underbara, härliga, fantastiska, beroendeframakallande, produkter (nej jag får inte betalt för att skriva detta).

Man kan handla Voltaires produkter via webben men jag handlar mycket på Ica Maxi.

Nu finns ju även en fin butik i Farsta C och ett café där man vill fika hela dagarna.

Vill tipsa om dessa mumsiga tablettaskar fyllda med blåbär, russin och granatäppelbitar.

Sonen ropar ”gooooodis” när jag tar fram en ask och så länge han inte förstår bättre på sina tre år är jag mer än nöjd.

Jag brukar smussla åt mig några ur hans ask men tar jag granatäppelbitarna blir det stora diskussioner hemma 😉

Några andra personliga favoriter ur sortimentet är:

Voltaires Lantbuljong som jag använder till allt: i köttbullar och biffar, till fisk, i potatismos, på salladen. You name it!

Furikake Sommarens favorit till grillat. Funkar också bra på thaisallad med biff.

Shoyu Det enda som funkar till sushi!

Tamari Till fisk, kyckling och kött. Mums till glazen revbensspjällen i jul kan jag tänka mig!

Du är min idol Renée. Prisad vare du.

10 thoughts on “Renée- Jag är kär i dig

Kommentera

