Onepiece för barn

 

 

 

Solkillens dress satt som smäcken. Strl Xxxxs och han är 3,3 år! Okej, han är 105 cm lång och stor men att denna skulle passa en ”normal” 5-6 åring enligt hemsida har jag svårt att tro.

1,15cm – 1,25cm = XXXXS (Normalt 5-6år)

Hur som helst. Sonen älskar sin dress och rör sig obehindrat och aktivt i sin OnePiece.

 

Min dress då som jag betalat för…

Jag skickade tillbaka min den 9/12 enligt anvisningar till PNL AB i Sverige där den sen ska skickas vidare till Oslo för att hanteras som ett ärende (!) Enligt hemsidan står det iofs att handläggnigstiden är tre veckor.

Jag skrev ett mail till kundtjänst den 14/12 och frågade om de mottagit mitt paket, fick svar den 16/12 (två dagar innan svar..). Jag trodde att jag får svar i Sverige men det visar sig att kundtjänst sitter i Norge.

En varningsklocka ringer i mig när kundtjänst via mail svarar och inte ens skriver under med ett namn. Hmmm…. Ska detta bli första gången jag blir missnöjd med att handla på nätet? Upp till bevis nu OnePiece.

Eftersom jag haft en egen näthandel vet jag hur man hanterar sånt här.

One thought on “Onepiece för barn

Kommentera

